Novinka pro ženy Ladyfit protein

Pitný režím

Pitný režím

Naše tělo je tvořeno především vodou, její dostatek je pro nás tudíž životně důležitý. Velmi zátěžové cvičení nebo třeba vytrvalostní běh nás však mohou o velké množství vody připravit. V teplém počasí se tělo potí intenzivněji, aby nám pomohlo ochladit se. Často to ani nezaregistrujete, záleží totiž na teplotě, vlhkosti a aktivitě, které se právě věnujete. Proto je důležité nespoléhat se jen na žízeň, aby vám sdělila, kdy a kolik se potřebujete napít.

Aby svaly pracovaly, jak mají a vy jste předčasně nepadali únavou, je třeba pít hodně tekutin. Před cvičením, během něj i po něm. A pokud trvá hodinu a více, pouze s vodou si nevystačíte. Potřebujete karbohydráty, abyste doplnili energii a minerály, které nahradí elektrolyty vyplavené v potu.   

Energetické nápoje vám pomohou načerpat ztracenou energii. Obsahují málo kalorií a jsou jednoduše rozpustné ve vodě. Takže je můžete mít kdykoli po ruce a přesně v takovém množství, v jakém potřebujete. Nenechte se zastavit, když jedete na maximum. Dopřejte si pravidelnou dávku svěžesti a energie, která vás udrží v akci.